czwartek, 23 lipca 2015

Ulubieńcy

Hej wam,
Dziś chciałabym wam pokazać moich ulubieńców kosmetycznych i polecić wam kilka produktów;)
Mascara Vibo- jest to mój ulubiony tusz do rzęs, ponieważ daje dobry efekt w dobrej cenie. Lubie tusze z Vibo bo nosze okulary i nie moge mieć zbyt długich rzęs a one daja efekt idealny, rzęsy się nie sklejają a tusz długo się trzyma i się nie kruszy.
Róż z Lovely- Jest moim ulubieńcem ponieważ jest strasznie wydajny, kupiłam do w styczniu używam go prawie codziennie a jest cały czas pełny a w dodatku jest nie drogi:)
Błyszczyk Color trend z Avon-Długo utrzymuje się na ustach, fajnie smakuje i ma ładny kolor:)
Kredka do oczu z Avon- Tą kredką zaczęłam się malować kiedy mój eyeliner mi się skończył i od tego momentu się w niej zakochałam. Wybrałam kolor czarny, ale jest dostępnych wiele kolorów więc każdy może znaleźć cos dla siebie.
Pomadka Arbuzowa z Nivea- jest to mój ulubieniec ponieważ świetnie nawilża a co najważniejsze ma cudowny smak Arbuza którego uwielbiam!
Balsam Sowa-lubie ten balsam bo daje ładny efekt, ma ładny kolor, dobrze nawilża i jest przesłodki, zawsze mam go w torebce nie ważne jak jest mała ponieważ wszędzie się zmieści.
Jeżeli wy macie jakieś kosmetyki które chciałybyście mi polecić do piszcie w komentarzach ponieważ chciałabym przetestować coś nowego :))







14 komentarzy:

  1. Balsam sowa jest na prawde super :) Hmm fajne produkty może wypróbuje któreś z nich :)
    Mój Blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, bardzo kreatywnie :)
    liczę, że zajrzysz do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. arbuzowa? :) aaa musze sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki z Nivei zdecydowanie moimi ulubieńcami. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze arbuzowej nie probowalam ♥ osobiscie polecam firme Kobo, nie jest droga a jej kosmetyki można zaliczyć do "wyższej półki" :) Za niedlugo napiszę o niej coś na blogu.
    Zapraszam! :)
    www.la-kukutsch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post.
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka z Nivei jest świetna,również ją mam :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jak miło:) na pewno zajrzę !

    OdpowiedzUsuń
  9. CIEKAWY POST! BTW JESTEŚ BARDZO ŁADNA <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń